1 vecka

Nu har det gått en vecka sen jag kom och det har gått väldigt snabbt. Det är tur att jag stannar lite längre!

Zumbaklassen igår var jätterolig. Man hade så roligt att man inte tänkte på att man tränade. Så det blir nog till att köpa ett kort där så jag kan gå dit fler gånger.
Eftermiddagen spenderades hos Llanely. Vi kollade på fotbollen i hennes familjs "media room" där de hade en projektor så skärmen tog upp en hel vägg. Var lite coolt faktiskt. Kunde man spana in de heta killarna ordentligt!

Idag har jag vart ute och sprungit. Var inte lite varmt! Jag måste försöka komma ut tidigare på morgnarna innan det hinner bli varmt. Men problemet är att jag gärna vill äta frukost först och sen måste jag ju vänta minst 1.5 timme innan jag kan ge mig ut. Och jag vill ju inte gå upp hur tidigt som helst. Men men det ordnar sig nog.

Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, får se vad det blir. I alla fall så måste jag städa upp här först. Och sen borde jag egentligen plugga lite. Tänkte försöka läsa distanskursen härifrån. Men det är svårt att sätta sig och läsa när det finns så mycket annat roligt att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0