3.5 dagars sommarlov!

Tänkte skriva att jag nu äntligen har sommarlov. Och visst det stämmer, men det blir bara över helgen. Ska ju läsa sommarkurser på heltid under sommaren. Vad gör man inte för att få pengar liksom?
Ska bli spännande att se hur det går eftersom jag samtidigt ska jobba minst 75%.
Men lite sommarlovkänsla ska jag allt se till att få!

Nu ska jag sticka iväg till skolan för att kolla på opponering på en C-uppsats. Sen blir det shopping på Överby! Ska köpa nåt riktigt fint nu när jag vart så duktig i skolan ett helt år!



                                                                             Sommaren är här!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Sanni. Grattis till avslutningen första året!!!!!!!!Ha en mysig helg:)// Mamma

2010-06-06 @ 10:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0