Åååååååååh!!!

Ååååh TYPISKT!!! Min värdmamma ringde precis och frågade om jag ville komma till dem i sommar. Jag fick bestämma själv om jag bara ville komma och "chilla" eller om jag ville jobba. Hon skulle betala minst lika mycket som det jag skulle tjäna här om det skulle vara så att jag ville jobba.
Sen skulle hon också betala resan!! Barnen pratar jättemycket om mig och de har ett speciellt rum till mig i deras nya hus. Sen ville de att jag skulle komma och bada i deras pool!!

Åh, alltså jag hade lätt gjort det om det inte var så att jag börjar jobba nästa vecka och min chef sa till mig på anställningsintervjun att det har vart dem tjejer som fått utbildning och allt och sen inte kommit till jobbet utan tagit ett annat. Så då kan jag verkligen inte med att vara en av dem när jag har lovat att jag verkligen ska jobba.

Men samtidigt hur ofta får man en sån här chans egentligen?
Jag har nästan bestämt mig att jag nog ändå ska plugga min 5:e termin i Bentonville så kan jag åka till usa så fort jag slutat till våren, så är jag där ett halvår.

Åh jag hoppas verkligen mitt sommarjobb kommer bli superduperbra för annars vet jag inte vad jag gör!
Jag saknar ju min usafamilj så otroligt mycket. Och det har ju vart min stora dröm att åka och hälsa på dem. Och så ringer mamman och frågar om jag vill vara där en hel sommar. Jag kan inte tro att det är sant! Det känns helt overkligt! Men just det ja, det är det ju också. Jag kommer inte åka dit i sommar utan får fortsätta drömma om det.. Kan inte låta bli att gråta..




Kommentarer
Postat av: Elin

Ååååå NEJ!! Typiskt.. Men det kommer fler chanser. :) Saknar dig. Puss

2010-06-17 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0