Back on track

Nu börjar det äntligen hända saker i mitt liv igen och jag är på mycket bättre humör!
Idag har jag vart och köpt lite presenter till lillasyster, bror och mitt lilla gudbarn.
Sen har jag även vart i skolan och lånat lite böcker till min kurs i Företagsekonomi.

I eftermiddag hade jag tänkt att ge mig ut på en härlig joggingrunda, men jag vet inte om det blir av för jag kände idag när jag gick till skolan att jag har ont i mitt högra knä. Så får se hur det blir med det..
Ikväll ska jag i alla fall på introduktionskurs på jobbet. Det ska bli roligt och spännande.
Sen blir det hem och packa inför helgen då jag ska åka hem till landet. Imorgon tar brorsan studenten så jag tar tåget klockan 9 imorgon bitti och kommer vara där precis lagom till dem springer ut.
Sen blir det kalas!
På fredag har min andra bror skolavslutning så ska gå och kolla på han. Sen får jag kasta i mig lite tårta och skynda mig hem till min syster som ska på bal. Jag har nämligen fått i uppdrag att fixa hennes hår.

Resten av helgen är oplanerad men ska i alla fall försöka träffa två otroligt fina vänner!
Hoppas det blir strålande sol nu bara när jag ska på både student, skolavslutning och kolla på alla fina 9:or i balkläder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter roligt,du har fullt upp.Då träffas vi i helgen,det ska bli kul.

2010-06-09 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0