Crazy bananas

Jag skulle nog egentligen inte ha börjat jobba förrän kl halv 3 idag men Kate är sjuk så hon kunde inte gå till skolan utan fick stanna hemma.
Så vi kröp upp i soffan och kollade på Mamma Mia. Hon älskar den! Nu tar hon en dusch med sin mamma så jag passar på att sätta mig lite vid datorn.

Jag vet inte om jag har så mycket att skriva om än eftersom min dag bara har börjat. Det känns lite konstigt och nervöst för jag har ingen aning om hur någon av mina dagar ser ut. Jag har inga planer och inget schema på hur jag ska jobba. Så jag tar minut för minut.
Detta är en utmaning för en planeringsmänniska som mig. Men jag antar att jag är här för att utvecklas så why not. Man ska ju leva i nuet.

Jo jag kan ju också säga att jag inte tog med mig varken schampoo, balsam, tandkräm eller något sådant. För förra gången hade familjen köpt på sig massa sånt och jag tänkte att jag kunde köpa det när jag kom hit.
Men nu har ju familjen flyttat och hållt på så jag antar att de inte har sparat på något sådant. Och eftersom jag inte har egen bil den här gången har jag inte kunna komma ut och handla än.
Börjar bli lite panik nu. Jag vågar inte fråga familjen heller, precis som om jag har räknat med att dem skulle fixa det till mig.
Så jag har fått låna Kates tandkräm som hon inte använder. Hon tyckte att jag skulle ha den. Så nu har jag Car (ni vet filmen) - tandkräm med godissmak. Vet inte om den är så bra för mina tänder men det duger nog. Förhoppningsvis kan jag åka till Walmart ikväll eller nåt.
Jag måste verkligen få tag i en bikini också så jag kan simma i familjens pool. Det är inte klorvatten utan saltvatten i den dessutom! Hur bra som helst ju! Så jag kan inte hålla mig länge till!
För övrigt är det hur varmt som helst här! Runt 37 grader!!

Ooops, nu ska vi nog åka iväg och äta lunch på McDonalds. De har tydligen Shrekleksaker där enligt Kate. Som sagt jag vet aldrig vad som händer!
Hm.. ska jag ta en hamburgare eller sallad? Salladen på McDonalds är ju inte den godaste direkt. Svårt val. Får fundera på vägen dit.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0