Hon börjar bli stor








Jag antar att min pyttelilla syster börjar bli ganska stor nu. Hon har precis slutat 9an och nu har hon pojkvän. Och inte bara en sån pojkvän som man är tillsammans med men som man inte vågar prata med, utan en riktig pojkvän!
Jag känner mig verkligen som en mamma som inte förstår att ens barn växer och börjar bli vuxna samtidigt som jag känner mig som en syster som är otroligt stolt över sin lillasyster som lyckas så bra i livet. Men jag kan inte låta bli att vara orolig! Nu förstår jag verkligen hur föräldrar känner sig! Är det bara för att jag är storasyster? Hmm..
Lisa, jag är i alla fall så glad att jag har dig! Du är en helt otrolig tjej!
Älskar dig!

(Hoppas det var okej att jag la ut dem första bilderna, men tänkte att du ändå lagt ut dem på facebook så..) :)

Kommentarer
Postat av: lillasyster <3

åhh sanna gumman :)

vad gullig du är. adu lisa börjar bli stor nu ;)

jag är jätte glad att jag har dej med!

Du är en otroligt bra storasyster, och det är jag nog inte ensam om att tycka :)

Det är helt okej ;)

älskar dej :)<3

2010-06-29 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0