Ingen mer barntandkräm!

Kate och jag åkte till McDonalds efter att vi hade släppt av Robyn på jobbet. Det blev en sallad, helt okej, men jag blev inte speciellt mätt. Som tur var lämnade Kate några nuggets så dem slank ner också.
Sen åkte vi till Walmart så jag fick äntligen köpt lite tandkräm, schampoo och balsam. Måste åka dit snart igen och göra lite fler inköp.
Jag har nämligen fått låna Robyns pappas jobbarbil eftersom han är out of town tills på tisdag. Ja, ni får stå ut med att jag slänger in lite engelska ord då och då. Det är mycket lättare att skriva då eftersom jag inte behöver översätta. Det är jobbigt nog att skriva en blogg på svenska. Är så inne i engelskan.

Jag har också hunnit med att ta en liten promenad i vårt neighbourhood. Tyvärr tog det bara ca 20 min så jag får komma på ett annat sätt att få min dagliga motion. Jag är lite, eller väldigt rättare sagt!, orolig för min träning här.
Förra gången hade jag ju egen bil och kunde åka till gymmet några dagar i veckan och vi bodde också nära ett motionsspår. Men det finns inget sånt här så får se hur det går. Är ju lite tråkigt om man måste börja om från början när man kommer tillbaka till sverige nu när man har jobbat upp en bra kondition och har fått lite muskler.
Jaja, det ska väl ordna sig. Kanske kan simma lite i poolen. Och så får jag väl springa och leka med barnen.

Nu ska jag sova. Avslutar med lite bilder som jag tagit under dagen när jag och barnen lekte.


Först lekte vi kurragömma


sen lekte vi doktor och jag var gravid och skulle precis föda


Här är en liten smygbild på poolen


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte riktigt så knubbig jag vill att du ska bli;)

2010-06-24 @ 09:44:38
Postat av: Jennie

Hahahaha!! Svårt att gissa vem den föregående annonyma e.... Du verkar iallafall ha det härligt :)

2010-06-24 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0