Life's like a rollercoaster!

Wohooo!! Genast på bättre humör!!
Humöret går verkligen upp och ner.

Till helgen är det ju 4th of July, vilket de firar ordentligt här i USA. Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde förrförra året men till helgen ska jag i alla fall vara med Robyns bror och hans kompisar. Dem har hyrt några flottar som vi ska ut och åka på. Det kommer vara jättemycket folk ute och rejält party. Så det ska bli kul!
Men var inte oroliga jag ska ta det lugnt!

Ja, det är väl min stora höjdpunkt just nu. Och sen har jag en annan som kommer lite längre fram som jag inte kan avslöja mer om än. But I can't wait for it!

Kvällen har spenderats på McDonalds. Surprise? Nej, tänkte väl det. Robyn & Eddie skulle på ett möte så jag skulle ha barnen till halv 8. Jag frågade vart dem ville äta och dem sa McDonalds så det fick det bli. McDonalds här har en stor lekborg som barnen älskar att leka i. Det var massa barn där så de lekte för fullt i ca en timme medan jag hade vart smart och tagit med en tidning att läsa.

Nu är det läggdags för mig. Hörs imorgon!


Om några timmar åker Emma till USA. Jag är så glad för hennes skull! Jag hoppas att jag kan komma och hälsa på henne i Denver! Det är min högsta önskan just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0