Now it gets on me

Idag runt lunchtid tänkte jag på att jag kände mig väldigt pigg och har gjort ända sedan jag kom hit. Jag tyckte det var lite konstigt eftersom jag inte fick mycket sömn alls när jag flög hit. Och plus att det är 7 timmars tidsskillnad!
Men det var lite komiskt för bara några få timmar efter det så kände jag bara hur trött jag var och jag kunde somna när som helst. Nu sitter jag här och gör allt för att hålla ögonen öppna tills jag kan gå och lägga mig.
Jag vill ju inte gå och lägga mig för tidigt så jag vaknar upp runt 4 och är helt klarvaken.
Men nu är klockan snart halv 9 så jag kan nog gå och lägga mig snart.

Jag ringde faktiskt Chelsie i morse och hon blev helt chockad över att jag var här. Hon och hennes otroligt söta lilla pojk kom och hämta mig och sen åkte vi och åt sushi. Hon är ju världens snällaste så därför bjöd hon mig på sushin. Det var så roligt att träffa henne igen! Vi bestämde att vi skulle fixa ihop nån filmkväll snart.
Hon skulle också köpa ut lite dricka till mig eftersom jag är "under age" här.
Konstigt hur det kan vara 3 års skillnad mellan olika länders åldersgränser.

Well, well nu ska jag göra mig redo för att krypa ner i sängen. Måste vara uppe ganska tidigt imorgon. Har ett roligt samtal att se fram emot!! :)
Ska försöka ta lite mer kort och så här imorgon så ni kan få se hur det ser ut!


Kommentarer
Postat av: Siv

Hej! Allt låter bra. förstår att du trivs.Roligt samtal idag det låter spännande....Kram på dej.

2010-06-23 @ 18:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0