The family



Hela familjen hade sina Sverigetröjor (som de fått i julklapp av min familj) på sig när de kom för att möta mig på flygplatsen. De hade också med sig en stor svensk flagga, som de hade fått av deras andra AuPair. Tyckte det var så gulligt av dem!



Jag vaknade idag av att dörren öppnades väldigt tyst och när jag öppnade ögonen såg jag en söt liten kille som stod i dörröppningen. Sen hörde jag en liten fis och så sa han " I tooted to wake you up Sanna!" haha. Sen kröp han upp i sängen med mig. Han är bara så go!


Igår när jag kom var JT inte det minsta blyg utan var så rolig och han sa kommentarer som

"I thought you was one the airplane" och så visade han mig ett litet flygplan som han hade tagit med till flygplatsen.
Och sen la han en riktigt rolig kommentar "I thought you did a haircut". haha. Va fasen fick han det ifrån liksom. Så rolig!

Nu ska jag krypa ner i sängen. Åh, vad skönt det ska bli! Har en riktigt stor och skön säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0