Tillbaka i stan!

Ojojoj vad mycket som har hänt i helgen. Har haft fullt upp, men det gillar jag!
Om ni inte orkar läsa om min helg kan ni bara kolla in bilderna på facebook så har ni i princip hela min helg.

Det börja med att jag tog tåget direkt till brorsans student i torsdags. Det var inte det lättaste att gå och dra på en stor tung väska samtidigt som man håller i ett paraply och ska tränga sig fram bland massa människor som står ihoptryckta för att se så bra som möjligt. Som tur var kom min söta lilla mormor ganska snart och hjälpte mig med den stora väskan.
Åh, vad jag gärna hade velat åka med studenterna på flaket! Kommer ihåg hur otroligt kul det var.
När brorsan hade åkt klart var det dax att åka hem och ha kalas.
På natten där fick jag agera chaufför. Vilket jag inte hade något emot. Älskar att få komma hem och köra!

På fredagen var det först skolavslutning i kyrkan för min minsta lillebror och sen tårtkalas efter det. Var jättemysigt.
Sedan skulle jag fixa systers hår eftersom hon gick ur 9:an och skulle på bal. Jag hade lite ångest inför det eftersom jag inte trodde att jag kunde göra något speciellt med hennes hår och jag ville inte göra henne besviken. Men jag blev riktigt förvånad eftersom jag fick till en jättefin frisyr. Och Lisa var så fin den kvällen!!
Fredagnatt fick jag köra igen. Fick ett sms från brorsan som frågade om jag ville göra en sista tjänst för min bror. Man kan ju inte bara säga nej när han frågar så snällt. Så det var bara att ta sig upp och köra. Fast jag klagar inte. Kändes lite coolt att köra runt i brorsans bil med värsta basen ;) haha.

På lördagen var jag först på gekås och trängdes med massa folk, sen hälsa jag på moster och mormor & morfar en snabbis innan jag skyndade mig hem för att min goa vän Elina skulle komma.
Kvällen avslutades med spel med lillebrorsan och massa barndomsminnen då jag kollade igenom massa gamla fotoalbum.

Nu sitter jag hemma i min lägenhet och laddar inför veckan. Jag vill börja jobba nu ju!






Kommentarer
Postat av: mamma

Välkommen hem snart igen. Alltid lika trevligt:) Ha det bra.// Kram mamma

2010-06-13 @ 22:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0