Tuesday

Just nu har jag inget speciellt för mig. Barnen är i skolan och föräldrarna jobbar. Så jag har precis ätit lite frukost - 2 små bagels och en smoothie. Nyttigt för att vara amerikanska sanna! ;)

Jag funderar på att ringa Chelsie och fråga om hon vill möta upp mig för lunch så jag hoppas hon kan. Då kanske jag kan få träffa hennes söta lilla 7 månaders pojk också. Robyn ringde henne igår för att fråga om hon ville äta lunch med henne och så var det meningen att jag skulle följa med så att det skulle bli en överraskning. Men hon kunde inte igår så Robyn bestämde att dem skulle höras idag. Men Robyn är hos läkaren idag så jag får nog ringa henne själv. Det lär ju bli en överraskning ändå!
För er som inte vet har Chelsie varit babysitter till barnen men sen skulle hon börja plugga så det var då jag kom och tog över. Chelsie var jättesnäll mot mig när jag kom och vi gjorde massa roliga saker ihop. Så jag har verkligen saknat henne.

I eftermiddag ska jag hämta barnen på skolan och sen vet jag inte riktigt om jag bara ska köra hem dem eller om jag ska jobba. Får se då helt enkelt. Men bäst att vara inställd på att man ska jobba.



Chelsie & jag på Halloween förförra året.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej. Familjen är sig lik.Kate ser lite äldre ut o Robyn har sitt lockiga hår,annars märks inte ett år.Kul att de har sina tröjor kvar:)Lille gubben i din säng,va gulligt!!!

2010-06-22 @ 20:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0