Ungdomssociologi

Jag läser ju en sommarkurs på 7.5 poäng och idag fick jag två kursböcker på posten. Jag har börjat läsa i den ena boken och den är jätteintressant och den andra boken verkar vara minst lika bra. Jag har fått läst jättemycket idag! Det blir så mycket lättare att plugga när det är någonting intressant och roligt. Därför valde jag också att avregistrera mig på kursen i Företagsekonomi. Kände både att jag inte hann med den och att den inte var speciellt rolig.

Jag har kommit på att psykologi och sociolgi är ämnen som jag är väldigt intresserad av. Jag tycker det är jätteintressant att läsa om hur människor fungerar.
Så förhoppningsvis kommer jag att jobba med människor och hälsa i framtiden. Det är vad jag vill just nu i alla fall.

 


Nu måste jag skynda mig iväg till gymmet. Ska på ett Station medelpass. Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0