Update

Hejhej!!
Förlåt för att det tagit så lång tid innan jag har skrivit något. Jag försökte ansluta mig till det trådlösa nätet på flygplatserna med det funkade tyvärr inte. Och igår var jag här så sent så jag var så trött och sen har jag haft fullt upp tills nu då jag har en liten paus. Så det får en bli en liten kort sammanfattning av min resa hit.

Jag åkte buss från gbg kl 12 natten till lördag. Jag sov lite grann men det var inte så mycket.
Flyget från danmark till london gick bara bra. Så gjorde även flyget från london till usa. De 8 timmarna gick ganska fort faktiskt. Jag kolla på film och sov en hel del. Det var skönt!
Dock blev jag orolig när jag skulle flyga från chicago till fayettville eftersom jag endast hade en timme på mig och jag skulle gå igenom både säkerheten för att komma in i landet, sen hämta ut min resväska och lämna in den igen och sen gå igenom tullen.
Det började med en lång kö som jag visste skulle göra så att jag missade flyget och så blev det också. Men som tur var boka dem om mig på ett senare. Så jag landade här kl 9 igår kväll.

Familjen har flyttat till ett nytt hus och det är helt otroligt! Hur fint som helst! Och de har en jättefin pool! Jag ska ta kort när jag får möjlighet.
Redan idag fick jag ge mig ut och köra med den stora "trucken". Var lite nervös men det gick hur bra som helst.
Ikväll ska jag träffa två tjejer här som är nannies. Den ena känner jag, men den andra känner jag inte, så det ska bli kul! De ska komma förbi här sen.
Just nu håller Robyn på att göra svenska pannkakor till middag! Yummy!!

Det känns jättekul att vara tillbaka och man ser allt med andra ögon nu när man är här en andra gång. Men det är konstigt för det känns som att jag lever i två världar och att jag nu är tillbaka i min andra värld. Känns som att jag inte varit borta.

Jag känner på mig att det här kommer bli en riktigt spännande sommar! Och jag ångrar verkligen inte att jag åkte!

Hoppas allt är bra med er därhemma!


Kommentarer
Postat av: siv

Hej Sanna! Allt är bra här. Vi har varit så nyfikna på hur du har det och hur resan har gott.Skönt att höra att allt gick bra och att du har det bra.Sköt om dej.Hälsa så gott.Många kramar från oss.

2010-06-22 @ 08:15:03
Postat av: Linda D

Hej Sanna! Hoppas din lite oplanerade resa till USA blir bra :D En smula avis på dig måste jag erkänna! Ska följa din blogg och se vad du har för dig där borta :) Lycka till med allt nu ! Puss o kram

2010-06-22 @ 11:53:02
URL: http://lindaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0