Jag har i alla fall en säng att sova i..

Har satt tandpetare framför ögonen nu bara för att jag ska orka hålla ögonen öppna för att skriva lite i bloggen.
Jag satte klockan på halv 6 idag men när jag vaknade vid 5 tänkte jag att det var lika bra att gå upp när jag ändå var vaken.
Anledningen till att jag var uppe så tidigt var att jag hade lyftteknik och läkemedelsinformation på jobbet idag.
Jag var lite orolig för att jag skulle bli jättetrött under dagen och inte riktigt orka hänga med i all information som skulle ges, men det var inga problem alls. Jag var pigg hela dagen och lärde mig jättemycket. Tur!
Men nu när jag har ätit middag och duschat orkar jag knappt hålla ögonen öppna. Så det blir till att krypa ner gott i sängen och nana nu. Ska bli så skönt! Fast det känns lite konstigt när solen fortfarande är högt upp på himlen. Men måste verkligen försöka få in en bra rutin nu så jag har vant kroppen när jag ska börja jobba.
Men klockan 8 kanske är lite väl tidigt att sova, men eftersom mina ögon har gett upp för idag är det väl ingen idé att kämpa emot?
Hoppas bara på att jag inte vaknar så tidigt som 5 imorgon. Det är lite väl tidigt om man ändå inte ska passa någon tid.



Som tur är, är jag lyckligt lottad och har en säng att ligga i och slipper sova på gatan.
För att inga missförstånd ska uppstå måste jag påpeka att personen på bilden är fullt nykter och frisk. Bilden togs i Sthm då jag, emma och några till inte kom in i vår kompis lägenhet på grund av vissa omständigheter. Eftersom vi inte hade något att göra lekte jag & emma att vi var uteliggare och självklart var det tvunget att dokumenteras. Därav denna bild.


Kommentarer
Postat av: siv

ja du sanna man har en del att vara tacksam för. Roligt att det gick bra på jobbet. Ibland är det skönt att kunna gå till säng när man känner för det. Jag gick oxå tidigt till sängs.Hoppas du fick en bra morgon. Kram på ej.

2010-06-17 @ 13:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0