My dream have come true!

Jag kan knappt skriva för jag skakar så!!!! Min värdmamma ringde precis och berättade att allt är fixat. Äntligen! Jag har gått och varit lite smånervös sedan klockan 7 för det hade uppstått problem med biljetten och så. Men nu är det äntligen fixat!

Så nu är det helt klart att jag ska åka!!!!
Jag kommer ta ett tåg hem till Mjöbäck imorgon förmiddag nån gång. Sen kommer jag att åka till Göteborg runt halv 1 tiden imorgon natt. Därifrån ska jag ta en direktbuss till Köpenhamns flygplats. Jag kommer att vara där kl 6 på söndag morgon och flyget lyfter kl 8 så det blir perfekt.
Så här kommer det se ut (tiderna är lokala):

Köpenhamn 07.50  - London  09.00 (2 timmar)
London 12.50  - Chicago 03.20 pm (8 tim 20 min)
Chicago 05.00 pm   - Fayetteville 06.35 pm ( 1 tim 35 min)

Så nu håller vi tummarna att jag kommer med bussen till danmark och att den är där i tid och sen att alla flyg är i tid så att det flyter på! För i så fall är jag snart i USA!

WIHOOOOOO!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

WWOOWWW. Gud va kul!!!!!!!!!!!!!!!! Lycka till//Mamma.

2010-06-19 @ 09:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0