Give me things to do!!

Jag inser nu att jag verkligen inte är van vid att inte ha något att göra. Jag är så otroligt rastlös.
Mina sommarkurser började ju idag, men biblioteket i skolan var stängt både idag och imorgon så kunde inte låna de böcker jag behöver. Typiskt! Har i alla fall kollat lite på de uppgifter jag ska göra och det blir en utmaning det måste jag säga. Så ska försöka göra så mycket som möjligt nu innan jag börjar jobba.

Men nu har jag i alla fall haft tid att kolla runt lite vad det finns för alternativ om man vill plugga utomlands. Det som lockar mest är Australien och London.
Det är ju ett helt år kvar innan det är dags att åka i så fall. Men det kommer gå fort och alla säger att man ska vara ute i god tid så tänkte att det kunde vara bra att checka läget lite.

Nu ska jag snart iväg på ett StationIntensivpass på Friskis. Det ska bli härligt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

ta vara på tiden när du inte har någonting att göra och njut av den! läs en bok, baka, ta en promenad, se en film.. hur skönt som helst ju :) tänk till hösten, då kommer man sakna dom dagarna..

2010-06-07 @ 20:27:26
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Siv

passa på och njut.Det kan vara lite svårt att varva ner om man haft mycke omkring sej.Du ska väl snart börja jobba,har glömt när.Sköt om dej å ha det gott.Glöm inte Mindfulness

2010-06-08 @ 19:20:41
Postat av: Louise

glöm inte att leva i nuet för framtiden kan förändras..;)

puss puss

2010-06-12 @ 22:22:49
URL: http://raederow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0