Zuuuumbaaa!

Igår hämtade Mirka, en AuPair här, upp mig runt 7-tiden och sen åkte vi och en tjej till och åt middag. Blev en sallad med friterade räkor med nån kokossmak.
Sedan blev det bio - Grown ups. Riktigt bra och rolig film så den borde ni se!

Lllanely och Mirka frågade om jag ville följa med dem och träna Zumba idag. Det är gratis första gången. Och det klart jag vill!! Dem sa att man svettas som bara den och det är skitjobbigt. Vilket gjorde mig ännu mer sugen på att gå! Det ska bli hur kul som helst!! Tydligen var det bara latinos som går i dansklassen, förutom Mirka, som är från Slovakien. Så det känns skönt att jag har nån mer blond tjej. Jag menar latinos har ju det i blodet.
Ja, vi får väl se hur det går!

Sen ska vi nog hitta på nåt annat kul idag hoppas jag. Det är skönt att man har några att umgås med. Det är bara Mirka kvar här som är en AuPair och hon åker i början av September. Så efter det stängs kontoret ner här i Bentonville och det kommer nog inte vara några AuPairer här på ett tag. Jag hade verkligen tur när jag var här. Vi var ju 8 st ett tag och då var en av dem svensk dessutom!

Och vet ni vad?! Jag hitta havregryn i skafferiet. Tjohooo!! Nu kan jag äta nyttig frukost igen!

http://www.youtube.com/watch?v=Vf0q6qtThF4

Här kan ni kolla hur zumba är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så duktigt att träna. =)

2010-06-28 @ 16:52:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0