A short update

Hej, nu var det ett tag sen igen. Fasen jag hinner ju aldrig skriva.. Men det betyder ju i och för sig att jag hittar på massa roliga saker.
Jag får göra en liten kort uppdatering om helgen då.
I fredags var vi några hälsovetartjejer som först gick ut och åt en jättegod middag för att senare bege oss hem till en klasskompis. Det blev massa skvaller och en supersmarrig dumlekladdkaka. Yummy!!
Sen på lördagen var det dags för fest. Jag taggade genom att springa en lång och verkligen utmanande runda! Superhärligt när det var gjort måste jag säga. Efter det var det träff med vårt utskott HÄRDAT. Det blev årets första dopp och bastubad i en klasskompis "bastu-husvagn". Sen blev det lite kubb efter det. Självklart vann mitt lag!
På kvällen var det dags för förfest hos Camilla. Skojskoj! Sen blev det utgång. Riktigt trevligt det också.
Igår kom halva familjen och hälsa på. Vi firade Morsdag med shopping, massa god mat och en liten promenad. Jättemysigt!
Fullt upp i helgen alltså!

Nu kom jag precis hem från Jennie. Har haft Gossip-Monday och ätit en otroligt god rabarberpaj i solen på hennes balkong.
Jag kunde njuta med gott samvete då jag i eftermiddags var ute och sprang i 1 tim och 20 min. Jag kunde inte sluta. Det var som om jag bara flög fram. Sånt flyt har jag inte haft på länge så var ju tvungen att ta vara på det.

Nu ska jag lägga mig bums! Är hur trött som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0