Äntligen fredag!

Gud, vad jag har varit effektiv med skolarbetet de senaste dagarna. Känns jättebra!
Okej, så aktiv kanske jag inte har varit men jag har i alla fall vart i skolan mycket.

Måste nog kila ner till stan sen och införskaffa sovmask och öronproppar. Eftersom jag sover med fönstrena öppna rakt ut och jag bor mitt i stan förstår ni kanske varför. Inte nog med massa ljud från trafiken utan måsarna älskar att bråka mitt på natten när jag sover som skönast. Shit vad dem skrek inatt!
Dessutom har jag en stor rädsla av att dem ska flyga in i lägenheten. Jag hade en hemsk mardröm om det inatt.
Och på tal om mardröm. Då jag inte sover så djupt på grund av det är varmt, ljust och massa ljud så drömmer jag en hel del.
Tråkigt nog är det bara mardrömmarna jag kommer ihåg..

Nä, nu får jag sätta igång med hemtentan igen.
Förresten ikväll bjuds alla kåraktiva på buffe på hotell Swania här i stan. Det ska bli riktigt smarrigt! Efter det blir det fredagsmyyyyys!!



Kommentarer
Postat av: Camilla

ögonmask is the shit B-)

2010-05-21 @ 13:42:07
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Louise

jag ska också införskaffa en ögonmask vart gör man det? puss puss puss

2010-05-21 @ 16:27:33
URL: http://raederow.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej Sanna. Ha en riktigt bra helg.Kram på dig.//Mamma

2010-05-22 @ 12:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0