Fotsvett

Jag sitter och skriver på min hemtenta och känner plötsligt en fruktansvärd fotsvettslukt.. Jag kollar lite försiktigt på tjejen som sitter vid datorn bredvid och märker att hon är barfota.
Usch, känner hon inte själv att det stinker som bara den?!
Åh, jag som redan hade huvudvärk. Är nog tvungen att byta dator. För man kan väl ändå inte säga till henne "Ursäkta dina fötter stinker verkligen, du tror inte att du kan byta plats?" På ett sätt borde hon ju få veta. För det verkar ju inte som om hon är medveten om det, men nej jag kan verkligen inte med. Hon skulle nog bli riktigt sårad. Dessutom sitter hon och petar i näsan nu. Stackarn, tycker nästan lite synd om henne.
Bättre jag byter plats..


Kommentarer
Postat av: Camilla

usch va äckligt! vilken otur du har med vart du sätter dig, antingen är det rökare eller fotsvett haha

2010-05-26 @ 16:17:00
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: sanna

haha det har du rätt i!! ;)

2010-05-26 @ 16:21:16
Postat av: Linda D

Haha, skratta lite när jag läste. Äckligt..men skoj :p

2010-05-26 @ 17:46:28
URL: http://lindaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0