hej muskler!

har lust att vara lite trotsig och för en gångs skulle göra tvärtemot vad min kära hälft camilla gör (http://millajo.blogg.se/2010/may/hejda-muskler.html) så istället för att skriva hejdå muskler så skriver jag hej muskler. jag har nämligen inte lunginflammation och kan därmed träna en hel del. och nu när jag har hållt på ett tag så börjar musklerna komma.
så förvänta er inte att ni kommer känna igen mig när ni träffar mig. jag är nämligen en riktigt biff!

Okej, jag är så flummig så det är inte klokt. Men jag är trött efter att inte ha sovit så bra i natt och jag är trött på att skriva hemtenta så därför skriver jag flummiga blogginlägg istället.

Men skämt åsido, det är underbart väder ute nu och man får hålla sig för att inte ge sig ut och springa tre gånger om dagen! Så känner väl alla! Eller?
Okej, nu ska jag flumma vidare i min hemtenta. hoppas på att det flyter på lika bra där. i våra hemtentor gäller det att man flummar så mycket som möjligt..


Eller vem är snyggast egentligen?

Kommentarer
Postat av: Camilla

om du blir sådär biffig så tänker jag säga upp min bekantskap med dig sanna ;) haha,

2010-05-24 @ 13:42:51
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: siv

Ja du är väl rolig Sanna.det är skönt att kunna träna,det kan väl vara bra å bli lite biffig om man får tex. lunginflammation. Tack för senast<3Kram

2010-05-25 @ 10:17:59
Postat av: siv

ja du är rolig Sanna.Det är roligt att kunna träna.Kan vara bra om man är lite biffig, om man får lunginflammation. Tack för senast. Kram

2010-05-25 @ 10:27:53
Postat av: Siv

oj som det kan bli plötsligt kom båda:)

2010-05-25 @ 10:31:53
Postat av: christian

din lille biff:)

2010-05-25 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0