Hemma i Lindsbo

Egentligen skulle jag inte åkt hem förrän på fredag men då jag la märke till att jag inte hade något i kalendern denna veckan förutom en hemtenta bestämde jag mig för att passa på att åka hem tidigare.
Det är nämligen inte ofta som det ser så tomt ut.

Det är alltid lika mysigt att komma hem och vara med familjen. I alla fall tilll en början.. ;) Igår fick jag kompismassage av Elias och han ville också att jag ska hämta han på fritids sen i eftermiddag. För er som inte vet är Elias min 7-åriga lillebror, med andra ord en av mina små godingar.

Nu ska det skrivas på hemtentan.. Får passa på när det är tyst och lugnt i huset.

Eller inte..nu ringde mormor och vi bestämde att vi skulle gå ut och gå. Så det blir en härlig promenad istället. Ska bli jätteskönt att komma ut. Och med trevligt sällskap blir det ännu bättre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

saaaaaaaaaaaaaaannish

2010-05-12 @ 18:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0