Monday morning

Nu har jag suttit och slappat här framför datorn tillräckligt länge så nu tänker jag bara skriva ett litet inlägg och sen ska jag fräscha till mig lite innan jag traskar iväg till skolan. Ska skriva ut några affischer som jag sedan ska sätta upp på fritidsgården. Jag och camilla ska nämligen ha en såkallad diskussionskväll nästa tisdag med ungdomarna på fritidsgården. Det ska blir riktigt spännande att se hur det går. Om det är någon som kommer överhuvudtaget. Men nu har vi i alla fall gjort vårt bästa och kan inte göra så mycket mer.

Oj, nej nu får jag sätta igång.
Hoppas ni får en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu ska jag kommentera. ;) Hoppas du haft en bra helg och jag önskar dig en trevlig måndag! :)

2010-05-17 @ 12:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0