Ooops

Oj, jag såg precis att det var 6 dagar sen jag bloggade sist. Det är inte okej. Lovar att skärpa mig!
Jag vet själv hur tråkigt det är att kolla bloggar som aldrig uppdateras.

Jag får väl sammanfatta de sista 6 dagarna lite snabbt då. Jag åkte ju hem förra tisdagen sen var det massa plugg som skulle göras.
På torsdagen åkte jag och mamma till varberg, vilket resulterade till att jag investerade i något som har förändrat mitt liv! På fredagen träffade jag en underbar vän och det blev massa prat och skratt.
På lördagen var det dags att träffa en annan kär vän då det var 20års kalas. Ett helt otroligt bra kalas. Elin, du är fantastisk!
Sen på söndagen körde mormor hem mig till Trollhättan och sen stannade hon här till igår. Det var jättemysigt, alltid kul att ha någon här.
Igår kväll var jag och Jennie hos Camilla. Vi firade negerbollens/chokladbollens dag och vikte massa skjortor av servetter som sedan skulle användas på ett namngivningskalas.

Jag måste erkänna att det kändes ensamt när jag kom hem från Camilla igår. Jag har varit så van vid att ha personer omkring mig hela tiden så det kändes lite konstigt. Så tyst och lugnt. Men jag vänjer mig nog snart igen.

Åh, en liten hund skulle vara bra sällskap!




Kommentarer
Postat av: Camilla

åh kan du inte skaffa en hund sanna! eller en liten katt, hade vart såå mysigt :) vi kan ha den varannan vecka ;)

2010-05-12 @ 10:17:18
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0