Sommar och sol..

..bad i en pool (önskar jag att jag skulle kunna skriva) men tyvärr befinner jag mig inte i nåt lyxigt bostadsområde i USA längre.
Men jag ska inte klaga, jag bor iaf mitt i stan. Det är inte så dumt det heller!
Jag tror det blir en hel del åkande ut till Lysekil i sommar. Kommer kanske inte bli riktigt samma känsla som kära Varberg och Falkenberg. Men jag tror det kommer va rätt bra ändå.
Camilla har sagt att de har väldigt fina klippor där!

Nu väntar jag på att Jennie ska vakna så vi kan åka och köpa massa god mat. Sen blir det nog lite solning, innan jag måste fortsätta med min hemtenta. Ikväll blir det ett dubbelpass på Friskis som belöning. Jag längtar!


Åh, vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sanna, det slår inte käringön ;) Måste träffa dig snaart, börjar få lite panik!

2010-05-26 @ 17:30:48
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0