Sugen på mysdag

Åh vad jag är sugen på att ha en mysdag. Jag och Camilla pratade om det tidigare idag. Eftersom vi är lediga imorgon skulle det sitta perfekt med en filmdag. Bara sitta och mysa i soffan en hel dag. Det är ju perfekt mysväder nu med ju. Regn och rusk.
Ja, jag får allt ta ett snack med mina två musketörer..


En annan sak som är roligt att göra när det regnar ute är att vara inne på gymmet och svettas till riktigt bra musik! (förlåt camilla för om jag läskas). Och det är precis vad jag ska göra nu. Blir ett dubbelpass på friskis. Skivstång följt av Bräda.



Kommentarer
Postat av: Anonym

nääe fy vad fuskigt :( nu får du faktiskt kämpa dubbelt så hårt, för mig också! haha

jag måste nog jobba med HPB:n imorrn på dagen, men säg efter kl tre? då är jag definitivt sugen på movie :D

2010-05-12 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0