Memories

Jag satt och kollade igenom bildarkivet här i bloggen och eftersom jag började blogga när jag var i USA är det bara bilder som jag laddade upp under min tid där. Det väcker många minnen till liv. Både på gott och ont..
Det var ett tag sen nu som jag tänkte på hur det var i USA men igår när jag fick mailet från min USAfamilj känner jag verkligen en stor saknad. Det hjälpte ju inte direkt att kolla på alla bilder därifrån.

Åh, jag har en känsla som jag inte kan beskriva och det är jobbigt. Känns som att det är nåt som saknas men jag vet inte vad..






















Det är ingen tvekan om att jag ska plugga utomlands min 5e termin! Jag är rastlös!!







Kommentarer
Postat av: Louise

ballt att julia e med på ett foto=p

2010-05-20 @ 20:24:02
URL: http://raederow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0