YES!


                                    My little buddy...



                                   ...and my little princess


För tre veckor sedan skickade jag iväg 2 cd-skivor med kort och filmklipp på till min familj i USA. Det var kort från mitt år med dem.
Jag har inte hört nåt från dem och var osäker på att paketet hade kommit fram. När jag idag fick ett mail från Robyn där det stod att de hade flyttat var jag så gott som helt säker på att de inte hade fått paketet.
Men jag skicka iväg ett mail och frågade om de hade fått paketet. Och vet ni vad?.. Det hade dem!! De hade fått det samma kväll som de flyttade. Fattar ni vilken tur?!!
Hon tackade så jättemycket och de var så glada över det. De sa att det hade väckt många minnen. Jag skickade med ett little miss kitty kort och Kate hade gått runt med det i en vecka. Och hon hade haft med det till "show and tell" i skolan.
Tydligen så pratar de om mig en hel del fortfarande. Åh, jag saknar dem så mycket! Hade så gärna velat åka och hälsa på dem. Varför ska det vara så dyrt för?!! Annars hade jag kunnat åka i sommar ju!

Jaja, jag är i alla fall otroligt glad över att paketet har kommit fram.


Nu är det nightnight time :) natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0