Älskar mys

Det har vart några myskvällar i rad nu, och jag älskar det. Igår blev det filmkväll som vanligt - kollade på The Holiday. Väldigt mysig film! Sen tändes självklart det första adventsljuset och vi drack glögg.

Idag firade vi vår lilla Emma som fyllde 20. Blev ett litet överraskningskalas. Vi var ute och åt middag och sen gick vi till Johanna för att ha fiskedamm, visa våra snygga dancemoves på dansmattan, äta jättegod daimglass och bara prata och ha det trevligt.

Men nu dröjer det nog några dagar innan det bli myskväll igen. Imorgon är det plugg som gäller, på onsdag är det buggkväll, på torsdag ska jag iofs ha en mysig fika. Så ja två dagar ska jag nog klara mig..

Är överlycklig över att vi nu ska ha vanliga föreläsningar och seminarium igen. Som jag har längtat! Och vad jag har längtat efter att träffa klassen. Måste nästan varit två månader sen nu ju.


Det stackars födelsedagsoffret. Men gud vilken rolig promenad vi hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0