Buggkurs

Kan man tänka sig. Jag har anmält mig till en buggkurs och första gången är ikväll.
Vi är en grupp på 30 personer och det är helt gratis. Ska bli jätteskoj!

Idag fick jag ett brev från min vårdcentral. Det var en kallelse till en uppföljning angående min lungsäcksinflammation. Så ska dit på fredag. Jag tyckte det var väldigt bra att de fixar det utan att man behöver ringa. Hoppas nu för allt i världen att jag är frisk.
Har nämligen vart ute på promenad både igår och idag. Gick jättebra och var hur härligt som helst! Så nu vill jag komma igen med träningen igen!

Igår lyxade jag till det lite genom att göra en fotinpackning, tog kort på det och allt. Men sen orkade jag inte skriva nåt blogginlägg igår för det blev så sent. Så jag lägger in kortet idag istället.


Syns inte på bilden men har på mig en plastpåse på varje fot. Först smörjade jag in fötterna i olivolja sen satte jag på mig plastpåsarna och sen sockarna. Så sover jag med det över natten och på morgonen är fötterna lena som babyrumpor. Så det rekommenderar jag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för tipset! Det ska jag prova på mina torra fossingar. :)

2010-11-24 @ 21:27:06
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0