Don´t worry be happy

Jag hoppas ni inte har vart oroliga för att jag inte kom hem eftersom jag inte skrivit något.  Jag kom faktiskt hem ganska tidigt igår, trots snökaoset. Men jag såg många bilar som hade kört i diket och lastbilar som inte kom upp för backarna.
Det tog alltså dubbelt så lång tid att köra till och från Stenungsund än vad det brukar. Idag ska vi dit igen, men denna gången tar vi nog motorvägen upp istället för kringelikrokvägen. Känns bättre så!

Jag fick i alla fall inte nog av stormen igår utan gick ut på en liten promenad när jag kom hem från skolan. Men det var väl inte världens bästa promenad om man säger så.

Idag ska jag på en föreläsning om våld i nära relationer. Han som föreläser är tydligen en guru i ämnet. Så det ska bli riktigt roligt att lyssna på han. Detta är för vissa anställda inom Stenungsunds kommun, och det kan man ju säga att vi är nu. Kan i alla fall låtsas lite.

Nä, nu får jag försöka hitta nåt mer att äta. Bovetegröten räckte tydligen inte för att mätta min lilla mage.


Kommentarer
Postat av: louise

åååh va d e norrman som hade föreläsningen ute på akvarellmuseét på tjörn?

2010-11-10 @ 20:38:25
URL: http://raederow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0