En praktikdag i Stenungsund





Igår hade jag inte så mycket att göra medan jag väntade på att den andra halvan av praktikgruppen skulle bli klara med en intervju. Den enda affären som var öppen var coop. Så jag gick runt där och inspekterade.
Då såg jag de här goda téerna. Måste köpa! Så mysigt att krypa upp i soffan med en stor kopp gott te nu när det är så kallt ute.

Hittade även lite goda mellanmål som jag var tvungen att prova.


Efter att ha varit i USA är jag nu helt galen i alla olika sorters bars.


Blev en liten supersmoothie också


Bryggan - Skärhamn, Tjörn


Sen blev det lunch tillsammans med de andra gruppmedlemmarna för att ladda inför föreläsningen. Fick tips av min kära vän louise att Bryggan var ett bra ställe. Och det var det verkligen. Jättegod mat och underbar utsikt!
Tack Louise!

Sen var det 3,5 timmars föreläsning som var väldigt intressant. Men jag blev så otroligt trött där på eftermiddag så var svårt att hålla ögonen öppna. Men det gick!
Och igår tog det inte så lång tid att åka hem eftersom väglaget var så mycket bättre än i tisdags.
Så det var skönt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

mmm dom teerna är jättegoda! speciellt den gula :)

2010-11-11 @ 19:13:01
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0