Första advent

Hade en trevlig kväll igår med. Det blev tacos, marängsviss och massa snacks. Hur gott som helst!! Och sen trevliga människor och massa skratt. Perfekt lördagkväll helt enkelt!!
Känns som att denna helgen har varit längre än andra helger. Tror att det är bara för att vi var ute i fredags.
Tyvärr är det bara en känsla och det innebär inte att jag har fler timmar på mig till att plugga. Så idag gäller det att vara effektiv. Och det går rätt så bra än så länge. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills den här kursen är över!! Jag är ingen uppsatsperson helt enkelt!

Jaja, jag får väl fortsätta kämpa med min rapport så jag blir färdig och hinner städa lite och få lite adventsmys här i lägenheten också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0