Fullt ös medvetslös!!

Nu är rapporten till Stenungsunds Kommun färdig. Ska skicka in den till dem imorgon. Väldigt skönt att den är klar. Men jag måste säga att jag är riktigt nervös över vad de kommer att tycka. Vi har nämligen inte tagit hjälp av någon lärare. Så vi har ingen aning. Men det är ju massa med material iaf. Rapporten blev 16 sidor!
Nu får vi bara hoppas att det är bra innehåll!

Men nu orkar jag inte vara uppe en minut till. Så det blir sängen omedelbart. Känner att det är lite ömt i halsen och jag har vart lite illamående idag. Men jag VÄGRAR att bli sjuk!! Inte igen!!
Så nu ska jag sova och låta kroppen vila. Lär nog inte bli så mycket av det framöver. Men då får jag köra på powernaps och kanske lyda mormors råd om några minuters meditation varje dag.
Få så mycket energi på kortast möjliga tid är det som gäller fram till jul!!

Tar tacksamt emot tips om någon har!!

Natti natti!


There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an up-hill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb


Kommentarer
Postat av: johanna

hihi.. vilken gullig mormor o farmor du verkar ha! :D kram

2010-12-01 @ 16:09:16
URL: http://livetitrollis.blogg.se/
Postat av: siv

ja du sanna det är allt värt att pröva.Kram

2010-12-03 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0