Host host

Det känns verkligen tomt att inte ha en dator hemma. Och lite jobbigt..
Jag kan ju använda datorerna i skolan, men efter att ha vart i skolan en hel dag är jag inte så sugen på att stanna kvar bara för att sitta på facebook eller läsa bloggar.
Något bra med att inte ha en dator är ju att man får lite mer tid över. Så jag var väldigt effektiv när jag satt och pluggade igår. Det kändes bra!

Men det känns som att jag måste fixa en ny sladd till datorn snart. Det är bara det att jag är lite lat eller lite snål.
Jag kan ju cykla till Överby, men nu när jag har världens hosta och inte kan röra mig riktigt kanske det inte är så smart. Så egentligen är jag ju inte lat, jag tänker ju bara på min hälsa.

Jag kan ta bussen till Överby men det kostar 40 spänn och då är jag lite snål faktiskt. Speciellt eftersom jag redan har spenderat massa  pengar den här månaden (självklart bara på bra och nödvändiga grejer!)
Sen vet jag inte hur mycket en sladd kostar heller..

Så får se när tar tag i det..

Idag är det redovsining och examination i kursen, så nu får jag plugga lite till innan vi börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0