Igår vare fest!

Hade en väldigt trevlig kväll igår. Började med en rolig förfest hos jonas och sen blev det utgång på O'learys. Brukar inte ha så roligt där, men igår var det verkligen jättekul!
Men det har vart en seg dag idag. Har mest suttit i soffan känns det som. Men nu ska jag snart iväg med Jennie. Jag fick vara med på hennes och hennes tre barndomskompisars middag. Så det ska bli trevligt!

Jag får satsa på plugget imorgon istället. Det är ju trots allt lördag idag!

Bjuder på en bild som inte fick vara med på facebook. Jag hoppas ni är tacksamma! ;)



Kommentarer
Postat av: Camilla

haha snygging! ;)

hade vart kul att vara med både igår och idag, men jag får njuta av hembakade pepparkakor och lussebullar och glögg istället :)

2010-11-27 @ 17:17:08
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0