It´s up to you

Just nu kan jag ju inte träna pga min lungsäcksinflammation och i vanliga fall brukar jag bli deppig om jag inte får träna (och visst jag får väl erkänna att jag kanske är lite lite ledsen över att jag inte kan träna). Men istället för att gå runt och deppa över det så har jag haft några riktigt mysiga kvällar det senaste. Jag har umgåtts med vänner och kollat på film. Brukar inte bli så mycket av det annars på vardagskvällarna.  Jag har till och med ätit pannakakor två kvällar i rad! (tack jennie!)

Och på fredag ska jag åka hem till min goa familj!
Underbar vecka!

Men först är det plugg som gäller!! Kommer nog bli en lång dag i skolan idag så att jag inte behöver plugga hela helgen.










Älskar det här kortet! Det var utanför flygplatsen i Bentonville när familjen kom och hälsade på. Hade inte sett min lilla Elias på 6  månader. Så mycket känslor!


Och nej, det är tyvärr inte vårt hus i bakgrunden. Om ni nu skulle få för er att tro det..


Kommentarer
Postat av: lillasyster

men duuuuuuuuuu.. vilken bild ! :o

hahaha, mina ruskiga ögonbryn ;)

2010-11-17 @ 19:20:14
URL: http://lisafranzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är så fina alla tre.Godingar

2010-11-18 @ 11:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0