Jag ser det snöar, jag ser det snöar..

Vad förvånad jag blev när jag drog upp persiennerna i morses och såg att det var massa snö utanför. Jag vet att Camilla sa igår att det skulle bli snöstorm, men det hade jag helt glömt av.
Får se hur det går att ta sig till Stenungsund idag då. Men det ska nog inte vara några problem hoppas jag.
Sitter i skolan just nu och förbereder lite.
Ska ha en intervju med en skolksköterska idag. Höra lite om hur hon tycker att barnens psykiska hälsa är på den skolan hon jobbar. Ska bli roligt, och jag är inte så nervös faktiskt. Men det kommer kanske..

Det är lite osäkert om hur jag ska komma hem från Stenungsund. Om det blir med den andra grupphalvan eller med buss. Så får se när jag är hemma idag. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0