Lyckat!

Det var en riktigt lyckad kväll igår! Så gott som alla hade gått in för det så det var roligt!
Det var en hel del killar som hade klätt ut sig till tjejer. Och jag förstår dem, klart man tar chansen att va tjej när man kan.
Jag har till och med träningsvärk från igår. Vet inte om jag ska tolka det som positivt eller negativt. Det är ju bra att jag blir starkare. Men att få träningsvärk av att dansa på kåren känns som ett tecken på att jag är otränad.

Nu har jag precis lagat flygande jakob och det var riktigt gott!! Är glad att jag lagade det även om jag egentligen inte orkade. Det var det värt!
Lite onödigt att jag skulle kladda ner min vita t-shirt och mitt vita linne med massa currysås bara.
Men det är ju typiskt mig att kladda när jag ska laga mat eller baka. Och det ligger ju i släkten så det går nog inte att bli av med heller..

Tror jag ska ta en liten powernap nu. Ikväll blir det filmkväll hos Jennie, myspys!

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!





Fler bilder finns på Facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0