Mysig helg med inslag av jul

Denna helgen har spenderats hemma i Mjöbäck med familjen. Mormor och morfar kom och hämtade mig i Trollhättan. Mormor hade med sig bär och lammfärs som jag fick. Alltid uppskattat!
På kvällen blev det en snabbis till gekås. Har ju så nära! Blev dock inte så mycket shopping för min del då jag hade 0 kr på kontot. Tråkigt!
Igår gick jag upp hyffsat tidigt och pluggade för att sen kunna åka med familjen på julmarknad på Wapnö. Det var väldigt mysigt, och härligt med lite julkänsla. Inte långt kvar till advent nu!
Nu ska jag åka och hälsa på farmor och sen vid halv 4 åker jag tillbaka till trollis. Förhoppningsvis blir det filmmys som vanligt.


I Arkansas kunde man gå i öppna skor vid den här tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0