Torris

Idag kom pengar från CSN. Har nog aldrig längtat så mycket efter pengar som jag har gjort de senaste veckorna!
Var först nere på Åhlens och köpte en ansiktskräm och en ansiktsolja. Mitt ansikte håller nämligen på att torka sönder. Och det vore ju synd om det gjorde det nu till jul och allt..
Dessutom fick jag tre doftprover när jag betalade. Blev hur glad som helst!! Precis vad jag behövde!

Sen tog jag och camilla en promenad till Willys för att handla lite mat. Äntligen slipper jag äta chokladbollar och jordnötter till kvällsmat! Inte för att det smaka illa, men frågan är hur nyttigt det är. Måste ju ändå skärpa mig lite eftersom jag ändå ska kalla mig Hälsovetare.
camilla var snäll och hjälpte mig att bära en kasse hem. Tack för det! Hade inte vart alls lika kul utan ditt sällskap. Eller det hade nog inte blivit någon promenad till Willys överhuvudtaget om inte du var med.


Wileda ansiktskräm och ansiksolja för torr och känslig hud. Perfekt!



Kommentarer
Postat av: Camilla

söt du är! :)

2010-11-25 @ 22:01:06
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas produkterna är bra!

2010-11-26 @ 23:12:06
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0