Why

För ca 2 veckor sen kontaktade Robyn (min värdmamma i USA) mig. Hon hade fått massa brev till mig från banken. Hon misstänkte att det var något, så hon öppnade ett av breven och fick reda på att jag hade -$123 på kontot (ungefär 800 kr).

Jag förstod inte hur detta kunde vara sant. Innan jag åkte hem gick jag till banken för att avsluta mitt konto. Chalin var med mig också bara för att det inte skulle bli några missförstånd.
När jag kom dit sa personalen till mig att jag hade mer pengar på kontot än vad jag trodde. Men jag reagerade inte så mycket på det. Jag gick till banken på en måndag och jag hade använt mitt kort den helgen när jag var i New Orleans så jag frågade om jag ändå kunde avsluta mitt konto. Tänkte att det inte är säkert att allt har dragits från kortet än. Jag blev tillsagd att det inte var några problem.
Så jag avsluta mitt konto och fick cash tillbaka. Men nu är jag alltså skyldig banken pengar.

Jag fick ett mail från en tjej på bankens kundservice som frågade om jag kom ihåg någonting om killen som hjälpte mig på banken. Men jag kom inte ihåg så mycket, så jag frågade Chalin om han kom ihåg nåt.
Han sa att han skulle gå till banken och fixa det nästa morgon. Jag fick ett mail den dagen att han hade fixat det och att jag inte behövde betala. Jag trodde självklart att han hade pratat med dem. Men några nära och kära misstänkte att han hade betalat.
Han ville inte erkänna att han gjort det förrän jag frågade han rakt ut. Kan inte fatta att han gjorde det! 
Man kan ju inte säga att mitt samvete är på topp!



Han är verkligen den finaste och snällaste killen jag nånsin träffat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är han verkligen sanna!!!

2010-11-01 @ 11:49:23
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0