Please

Det kändes så bra när jag kom hem från akuten igår. Jag visste vad det var som var fel, jag skulle få medicin, det skulle snart bli bra och jag hade inte så ont.
Det höll i sig hela förmiddagen. Men vid lunch hade jag tydligen fått vila tillräckligt och min första hosta kom. Jag gör allt jag kan för att hålla tillbaka den för jag vet hur ont det kommer att göra men tillslut går det inte.
Nu sista gången jag hostade fick jag stå still i några minuter innan jag ens kunde röra mig.

Jag förstår inte varför det ska göra så ont. Jag tar ju både medicin och alvedon och jag märker inte ens pyttlelite skillnad. Eller iofs vet jag inte hur ont det skulle göra om jag inte tog det..

Jag brukar inte klaga, men det här är ett rent helvete! Och det känns inte bättre av att veta att det är HÄRDAT-möte på Backstage idag där de har grymt god tacobuffé. Och imorgon är det Damsupén men det får jag bara inte missa om jag så ska krypa till kåren!

Men förhoppningsvis kommer Camilla hit sen och får mig på bättre humör :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

du får nog ha lite tålamod, det tar ju nån dag innan det känns bättre. men sen kommer jag och kurerar dig så gott jag kan iallafall! :)

2010-11-12 @ 15:41:28
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0