When I grow up I wanna be famous

Första praktikdagen idag och jag sitter i skolan. Har inte riktigt fått komma ut "på fältet" än. Lite synd. Jag som är så nyfiken på hur en folkhälsosamordnares vardag ser ut. 
Eller jag har i och för sig fått en liten inblick i det då vi har fått ta del av några folkhälsosamordnares upplevelser av sitt arbete. Och vet ni vad det var - stress och ensamt.
Visst låter det som ett riktigt roligt jobb! Jag fick en sån himla lust att bli folkhälsosamordnare!! Not!  

Nej, jag fortsätter att sikta på att bli en världskänd (innebär att jag reser runt i hela världen) Hälsocoach som alla vill ska komma och föreläsa på deras organisationer, företag osv.



When I grow up I wanna be famous, I wanna be a star, I wanna be in movies
When I grow up I wanna see the world, drive nice cars, I wanna have groupies
When I grow up, be on tv, people know me, be on magazines
When I grow up, fresh and clean, number one chick when I step out on the scene


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja man ska ju ha mål här i livet,tro på sej själv å tänka rätt så kan man komma långt.Kram på dej

2010-11-08 @ 14:10:02
Postat av: Louise

gud vilken fin bild!! Åh jaa fy fan va tråkigt det verkar vara att bli folkhälsosamordnare "eldsjäl". Lycka till med praktiken=) Puss

2010-11-09 @ 21:24:54
URL: http://raederow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0