Want it to be over with

Sitter i skolan just nu. Vaknade vid halv 6 idag också, försökte somna om men låg bara och halvdrömde om alla problem med vårt grupparbete så tänkte att det var lika bra att gå upp. Dessutom hostade jag konstant så tänkte att jag skulle vara lite snäll mot mina grannar (egentligen var det för att det gjorde ont) så jag gick upp istället. Man hostar ju inte alls lika mycket när man sitter eller står upp. Det är värst när man ligger.
Jag har egentligen inte så mycket emot själva hostan, utan det är det att det gör så ont i mina revben (eller vad det är) varje gång jag hostar.

Hm... konstigt. Får se om det blir bättre över helgen. Annars får jag väl försöka kolla upp det nästa vecka.


Igår hade vi examination och opponering på vårt grupparbete. Tyvärr var det en hel del (typ nästan hela arbetet) som behöver ändras. Måste erkänna att jag inte är så förvånad. Men jag hoppas att vi är väldigt effektiva och att det blir klart idag. För när grupparbetet är klart så innebär det helg för mig.
Och har jag tur så får jag också köpt en ny datasladd idag. Jennie ska nämligen till Överby ikväll och förhoppningsvis är jag färdig så att jag kan åka med. Hade vart perfekt!

Nu ska jag skynda mig att kolla lite grejer på nätet innan mina gruppmedlemmar kommer.

Ha en bra torsdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0