What a night!

Hade helt fantastiskt roligt igår. Killarna bjöd på en oförglömlig show!
Dessutom blev det både förfest och mellanfest här igår. Det var kul! Skönt att ha så nära till kåren också. Bara att springa över vägen. 

Nu är jag peppad på att komma på nåt kul att göra på herrmiddagen till våren, då det är vår tur att ge killarna en oförglömlig show.
 
Jag tror att det inte var någon som helst fara för min lungsäcksinflammation igår, även om jag dansade en hel del. Var inte så ansträngande moves. Och dessutom var jag ju snäll mot kroppen och var nykter. Så den var nog tacksam.

Nu ska jag ta en liten powernap och sen blir det gossip och filmmys hos jennie med det goa gänget! Får se om vi kan få en privatshow av killarna också ;)





Fler bilder finns på Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0