You never know

Kvällen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Och det är jag glad för. Det började med att jag såg på facebook att jennie hade ätit pannkakor och jag blev så sugen. Jag fick reda på att det var några kvar och jag skyndade mig dit (vem vet om någon annan hade kommit och ätit upp dem). Jag hann precis svälja sista tuggan av pannkakorna när Jennie sa att vi måste åka till överby och lämna tillbaka hennes jacka. Vi såg ett jättesnyggt skidställ bl a.
Sen så hade Jennie toapapper (yes, toapapper) i kofferten (hur fasen stavas det) som hon skulle ge till en kompis så vi åkte dit. I entrén möter vi en annan kompis som har lånat en bok av mig. Så den fick jag tillbaka. Och sen gick vi för att lämna jennies superfina present. Så blev vi där en stund. Jennie fick visa sin händiga sida. Sen blev vi medbjudna till en kille där det skulle ses på fotbollsgalan. Så där stannade vi en stund. Sedan var det dags att åka hem.

Och ja.. sen hände en annan grej också som var mindre rolig.. klantskalle som jag är öppnade jag jennies dörr lite för mycket och dörren slog i en stenmur. Vad fan (ursäkta att jag svär men jag blir så arg!!) är det med mig och bilar. Varför ska jag jämt ha sån otur!!
Det var lite lack som skavdes bort. Typ en liten prick. Åååh, förlåt jennie!!
Jennies fina audi tt...

Nej nu måste jag komma på nåt kul att avsluta med. Kan inte lägga mig ledsen. Det är inte min stil..

Och jag kom på nåt. Men det är hemligt..


Tack för att du inte låter mig ruttna!! ;) hahaha. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag ibland lever upp till min hårfärg. På många sätt och vis. Men jag skyller på att jag är 4 år yngre och inte riktigt lika klok som du. Men jag lär mig sakta men säkert av dig..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, men va söt du är :) du lär allt mig saker också! Men självklart blir jag jätteglad när du skriver såhär om mig, å att du tycker det är så roligt att vara med mig å hitta på saker :)

2010-11-17 @ 00:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0