13 timmars pass

Klockan hann bli halv 10 innan jag var hemma från skolan idag. Har nämligen hållt på med ett grupparbete hela dagen. Men nu är det inskickat!! Känns skönt att äntligen vara hemma efter att ha låtit hjärnan gå på högvarv i 13timmar. Känns som att jag har bott i ett grupprum hela veckan.

Jag måste bara säga att jag hade riktigt roligt igår på utbildningsdagen! Det var en väldigt intressant och lärorik dag. Det ska bli jätteroligt att få komma ut och jobba sen. Men först måste jag plugga på i min handbok för studentambassadörer. Ska lära mig allt om Hälsovetarprogrammet men också lite om varje program som finns på skolan.
En av mina framtida arbetsuppgifter blir ju nämligen att locka studenter till skolan.

Som sagt har det vart en hel del att göra det sista, men nu tror jag att det blir lite lugnare. Vilket också innebär fler blogginlägg. Kanske inte ska lova för mycket, men ska i alla fall försöka.

Nu är det sussa kudden som gäller..


Kommentarer
Postat av: siv

Det var väl skönt att grupparbetet är klart.Du blir en perfekt studentambassadör.Nu får du koppla av lite.Ha det så skönt.Kram på dej.

2010-10-29 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0