En ny insikt...

..har jag fått idag. Och det är att det är så mycket skönare att slänga sig i soffan och slappa om man har jobbat hårt hela dagen.
Jag var i skolan kl 8 imorse och sen satt jag där och skrev på hemtentan till kl 5. Det flöt på riktigt bra, så det var skönt.
Efter det stack jag bara hem och bytte om för att sen bege mig iväg mot Curves och styrketräna lite.

Nu är jag äntligen hemma och kan slappna av. Har ätit, duschat och gosat ner mig i soffan. Jag känner att jag är tröttare än tröttast så jag ska inte tvinga min kropp att vara uppe längre, utan det blir sängdags nu. Hade ju i och för sig sett fram emot att mysa lite här i soffan en stund innan jag skulle lägga mig. Men men.. är man trött så är man.

Godnatt på er!


                                       SAKNAR!!

Kommentarer
Postat av: Siv

Ja visst är det skönt att gå till sängs när man är riktigt trött.Ser att du saknar en viss person.Har du någon kontakt med honom?Hoppas att allt är bra hos dej!Kram Mormor

2010-10-19 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0